11/01/2012

my make-ups

DSC_0795
Biothermin kosteusvoide, sain joululahjaks viime vuonna. Rakastan tota Body Shopin huulirasvaa, tuskin pärjäisin ilman sitä. L'orealin silmämeikinpoistoaine tuli mukana jossain meikkiboxissa.
DSC_0793
Meikkivoiteena käytän tätä, mulla on kaksi eri sävyä. Oon käyttäny vaan tota tummempaa, mut nyt se on loppumassa ja en oo enää niin ruskee kun milloin ostin ton niin toi vaaleempi on varmaan parempi nyt.
DSC_0805
Ripsivärejä mulla on neljää erilaista (nojoo, vähän innostuin englannissa kun meikkikauppa oli täynnä alennuksia..) mut tällä hetkellä käytän tota Max Factorin korostusripsaria. Ei toi oikeestaan mun silmiä varmaan kauheesti korosta, mut tykkään siitä muuten.
DSC_0804
Rakastan kans aurinkopuuteria (aurinkopuuteri+meikkipelle on tosi hyvä yhdistelmä, näytän ihan porkkanalta kun oon laittanu tota aina vähän liikaa) ja poskipuna on englannista.
DSC_0808
Jos jaksan panostaa, laitan luomiväriä ja toi on ainoo mitä oon oikeestaan käyttäny. Toi on joku kaupanpäällinen, mulla on tommonen myön vaaleenpunasena. Kajaalia käytän aina, ja ton Maybellinen oon kans saanu jostain paketista missä tuli myös ripsari ja silmämeikinpoistoaine.

Kuvailin syyslomalla vähän kaikkee neljän seinän sisällä, ja aattelin tehä postauksen meikeistä mitä käytän (hiustuotteista kans, jos kiinnostusta löytyy..) eli tässä nyt olis !

PS. MITÄ TYKKÄÄTTE UUDESTA ULKOASUSTA ? (:

3 kommenttia:

  1. tää ulkoasu on kiva!!

    VastaaPoista
  2. kivan selkee ulkoasu, tykkään! :) ja kyllä kiinnostusta on hiustuotteiden esittelyynkin. :)

    VastaaPoista
  3. kiva tuo meikkipostaus, aattelin itekki ostaa tuota body shopin huulirasvan ;D

    VastaaPoista