10/16/2012

¿Que pasa ?

Mulle on tullu palautetta siitä että mun postaukset ei näy bloggerissa, ja et noi kuvat paris postaukses ei näy. Syyslomalla varmaan väsään noi kuvapostaukset uudestaa, mut tolle ettei mun postaukset näy bloggerissa, en osaa tehä mitään. Lisäks ulkoasu on vähän liian kesänen, suoraansanoen vituttaa katella kuvia kukkasista ku ulkona sataa paskaa. Jos mä oikee kunnolla panostaisin syyslomalla tähän blogii ?

Ja sit ettei jäis kauheen lyhkäseks ja tylsäks (no ok ei tää mun sönkötys varmaa paranna asiaa) ni aattelin kertoo muutenvaa kuulumisia !

Eli pari viikkoo sitte oli koeviikko, ja meni kyl paremmin mitä ootin. En lukenu oikeestaan ollenkaan pariin aineeseen, mut onneks pääsin heittämällä läpi. Nyt mulla on ihana jakso, pääsen kolmena päivänä yheltä ja enkku ja espanja alko ! Tykkään ihan sikana espanjasta, haluun paljonpaljon Serranon perhe -dvdboxeja joululahjaks ni voin huudattaa niitä koko joululoman. Lisäks pääsen koulun kv-vaihdossa Norjaan, en malta oottaa ! Sit mulla on vaan ollu reenejä ja olin 2 kuukautta kipeenä ennenku suostuin mennä lääkärii, ja no söin yhen lääkekuurin ja nyt ollaa taas kipeenä. JES !

Syysloma alkaa perjantaina ja suunnitelmissa on istuu koneella ja kattoo vanhoja salkkareita. Kuulostaa ihan hyvältä mun mielestä.. Jos sais vaik jonku motivaatioiskun ja jaksais vaik reenata samalla, tsempatkaa mua ees yhtenä päivänä nostaa perse irti sohvasta ja reenaa !!

Teijän vuki, mites teillä menee ?

5 kommenttia:

  1. Mulla menee kans perjantaina alkava syysloma samanlaisis merkeissä... tosin salkkareiden sijaa oc:n parissa :D aattelin et voisin nostaa perseeni ylös ja raahautuu ees pari kertaa zumbaamaa :)

    Mulla on nyt meneillää espanja 2 kurssi ja mä tykkään kans ihan sairaasti<3 ykköskurssista sain 10 ja se ehkä kertoo täst mun motivaatiosta tota kieltä kohtaa :D ...ehkä asiaa auttaa myös se et yks espanjalainen kaveri (johon tutustuin kielimatkalla missä muuallakaa ku torquayssa.. :D) lupas opettaa mua :D ...tulipas pitkä selostus, hupsista :D mut eipä mulla muuta ku et paranemisia<3

    VastaaPoista
  2. kiitos (: ai säki olit kielimatkalla ?

    VastaaPoista
  3. joo olin 2011 kesällä 3vk torquayssa :)

    VastaaPoista
  4. Helvetin hyvin menee koska huomenna vika koulupäivä ennen lomaa <3

    VastaaPoista
  5. joo, ulkoasunmuutos tekis varmaa ihan hyvää :DD

    VastaaPoista