8/19/2012

I'm not afraid

Oikeesti, mulla on ihan ihme pelkoja ja neurooseja. Mulle tuottaa kylmähikeä ja pelon väristyksiä tölkkilimsan avaaminen (on se niin saatanan jännää) ja tiätteks ku tekee Sodastreamil limsaa ni se poksahus mikä kuuluu ku vesi on tarpeeks hiilihapottunu ? Mun ilme on tätä luokkaa ku teen sodastreamii ja jännitän sitä pamahusta:

Olympics
kuva täältä
No, onneks en omista niin kauheen pelottavaa konetta ku Sodastream, ja onneks en ikinä juo limsaa ni ei tarvii jänskättää niin pirusti sitä tölkin avaamista. Kaikki vaa nauraa jos saan tölkin kätee ja vinkuen itku kurkus kysyn et voisko joku avata sen mulle.

Aika monella muullaki varmaa on tää sama neuroosi ku mulla, eli volumen pitää aina olla joku tietty luku, esim parillinen tai tasakymppi. Mä tuun oikeesti hulluks, en saa mielenrauhaa jos joku vaihtaa volumen vaikka yhteentoista. ONKO NIIN VAIKEE LAITTAA YKS VÄHEMMÄN ?! Eikö ookkin paljon järkevämpää laittaa se johonki sellaseen numeroon, mikä on viiden kertotaulussa ? Mä en voi kattoo telkkaria ellei se oo just viiden välein.

Pimeen pelko nyt on ihan normipelko, mut oikeesti.. Poikaystävä joutu yks päivä kymmenen aikaa käydä heittää mut 100 metrin päähän kaverille ku en uskaltanu kävellä 'pimees' ku tos ympäril on vaa metsää.. Asun tämmöses rämees et oikeesti hyvä säkä jos katuvalot on talvel päällä ja puut peittää ne kyl kohtalaisen hyvin, aina on pimeetä ja metäst kuuluu pelottavii äänii.. Saisin kohtauksen jos olisin yksin vähänki hämärämmäs.

Sit oikeesti rakastan kuunnella kaikkii kummitusjuttui ja kattoo jotai ohjelmii kaikest yliluonnollisest, mut siin on se vika et uskon kummituksii ja kaikkee sellasee. Saan traumat huonoimmastaki kummitusjutusta, oli se sit tasoo 'luulen et toi tuoli liikku viime yönä 5 senttiä vasemmalle'. En pystyis enää nukkuu tommosenkaa jälkee. Kauhuleffat on ehdoton ei, sain puolen vuoden traumat ku katoin Paranormal Activityn (eka ja ainoo kauhuleffa minkä näin kokonaa)..

Mitäs jännää te pelkäätte ? Ja sori joo, kuvien kopioiminen on rumaa mut en saanu itestäni tommosta tähän hätää.

1 kommentti:

  1. Anonyymi9/18/2012

    Mäki sain traumat Paranormal Activitystä D: Ja en uskalla myöskään kävellä pimeellä yksin.

    VastaaPoista