11/29/2013

on maailma mahtavin ja suurin tuolla

DSC_0052DSC_1048
Mä haluaisin että olis jo joululoma. Mä haluaisin lukee kirjoja, kattoo piirrettyjä ja syödä. Mä oon taas koko viikon kuunnellu disneybiisejä youtubesta, sain myös kaks sydänkohtausta niitä kuunnellessa ! Mä järkytyin ihan totaalisesti, kun kuulin, että Arttu Wiskari on dubannu Hiidenpadan, ja salkkareiden Kalle on Atlantiksen Milo !! Olin valmis menee nurkkaa häpeemää, miten mä en ollu tajunnu...

Mulla alko vanhojentanssiharkat, apua ! Mua pelottaa etten ikinä opi niitä tansseja, niitä on liikaa ja mulla ei oo mitään rytmitajua, enkä osaa tanssia ! Oon kuitenki koko syksyn oottanu et harkat alkais, ja siellä on tosi kivaa. Aika ristiriitasta, että ootan vanhojenpäivää ku kuuta nousevaa, mut silti pelkään kuollakseni tanssimista kaikkien edessä :D Muita kohtalontovereita ?

Jouluun on alle kuukausi ! Onks kukaan teistä vielä ostanut joululahjoja ? Jakakaa ihmeessä ideanne ! Kiinnostaisko semmonen postaus, missä mä esittelisin mun lahjaideoita teille ? Nyt kun on pimeää ja ei oikeen tapahdu mitään, mun postausaiheet on aika vähissä kun ei tuu otettua kuviakaan.. 

2 kommenttia:

  1. Anonyymi12/01/2013

    Joo toi lahjaidea postaus olis kiva ! :)

    VastaaPoista