5/12/2013

muodonmuutos

Mä sain kaikki mun vanhat kuvat takas, ne oli ollu monta vuotta vanhalla läppärillä mikä ei menny päälle, ja nyt päätin et haluun ne takas. Raahasin sen vanhan romun ja Ashleyn datatronicille ja siellä pojat kaivo kuvat kovalevyltä ja laittoi ne näppärästi Ashleylle. Lauantaina mulla meni varmaan neljä tunti kun katoin kaikkia kuvia, voi luoja miten jäätävää materiaalia ! Mä päätin jakaa jotain kuvia tännekkin, aattelin kertoo vähän kuinka hirveen näkönen oon ollu joskus, mutta antaa kuvien puhua puolestaan...
DSC01037DSC02471
Nää kuvat on kutoselta. Noita kuvia katellessa huomasin, että en hymyile varmaan yhessäkään kuvassa. En ite muistanu mut näköjään kutosella oli maailman kamalinta näyttää iloselta kuvissa, kauheita angstikuvia kaikki vaik oikeesti kutosella meil oli tosi hauskaa. Kuolin nauruun kaikille videoille mis me riehutaan luokassa ja joka videossa nauroin niin hysteerisesti etten tajuu miks kaikki noi kuvat on sit tollasia hautajaisiinmenossa-ilmekuvia.
P3210046P3210053
Seiskalla mä sit päätin olla ihq ja aloin meikkaamaan, nyt sai kuvissaki jo vähän hymyillä. Mun mielestä mä en ollu niin ihkudaa pissis silloin, multa ei löytyny linnunpaskoja silmistä ja vaatteetki oli sitä luokkaa et näytti ihan yhtä kamalalta ku et olis vetässy perunasäkin päälle ja painanu sillä menemää. Mut olinhan mä ihan älyttömän nolo, en pysty sanoin kuvaamaan sitä häpeää kun löysin jonku 20 minuutin videon siitä ku mä ja kaveri meikataan ja puhutaan meikeistä ja kaikista tyypeistä meijän koulussa.
Picture 2257Picture 2279
Sit päästään tähän ku tein mun elämän kamalimman asian: mä halusin poikatukan. Olin ollu just Egyptissä ja mun hiukset oli niin hirveessä kunnossa meriveden jäljiltä, ja kaverilla oli kans lyhkäset hiukset, ni mä aattelin et kyl nyt joskus pitää lyhkäset hiukset olla ja sit mä menin parturiin. Ongelma vaan oli siinä että näytin ihan pojalta, eikä noi ees musta sopinu mulle. Hei oikeesti en tajuu mikä mua vaivas, kattokaa nyt ku ei noista kuvista voi ees sanoo et onks siin poika vai tyttö. Mut nytpä on seki koettu.
Kuva 201PA060064
Onneks annoin niitten sit vaan kasvaa ja kasilla otin pidennykset tohon eteen. Ne kuitenki meni heti pilalle koska mä fiksuna tyttönä pesin ne hopeashampoolla ja uimarina uin jokaviikko kloorivedessä, siitähän ne tykkäs. Toisaalta mun hiukset oli sen Egyptinmatkan jälkeen niin huonossa kunnossa että ihan hyvä että leikkasin ne pois, mut toisaalta koko hiustenkasvatusprosessin aikana mun hiukset on ollu niin kamalat et itkettää kattoo jotain mun rippikuvaa mis mul on viel aika lyhyet hiukset, johonki leukaa asti. 

3 kommenttia: