4/04/2013

LEVI part.3

DSC_0178DSC_0179DSC_0190DSC_0203DSC_0208DSC_0211DSC_0219DSC_0366DSC_0384DSC_0386DSC_0433DSC_0446

Huikee viikko (BTW JONKA AIKANA NÄIN TUKSUN), jonka jälkeen lähettiin viel Oulun Edeniin yöks. Edenissä tein niin hyvän työn, että mun mielestä ansaitsisin vähintään Nobelin palkinnon !! Aamupalan jälkeen mä löysin pelihallista sellasen ihanan Disneyn prinsessapallon (KYL TE TIÄTTE KUI HULLUNA OON DISNEYN PRINSESSOIHI!!) jonka sisällä oli kaikenlisäks rahaa. Olin ihan kikseissä että löysin ihanan peltisen rasian, ja viel rahaa !! Kunnes äiti näki sen ja ihmetteli että miten voin surutta pitää jonku pikkulapsen aarteen (olis se ollu mullekki aarre !), ja sano et mun pitäis viedä sen respaan. No vähän itketti ja suretti, en mä oikeesti oo niin hyvä ihminen et omasta toimesta olisin palauttanu sen siltä varalta että yks mun mielestä epämiellyttävän ihmisryhmän jäsen sais sen takasin. No palautinpa kuitenki, ja niin paljon harmitti mut tulipahan päivän hyvä teko tehtyä. 

2 kommenttia: