2/24/2013

jos me palamme, te palatte meidän kanssamme

DSC_0418DSC_0419DSC_0416

Jeejee, sain ystävänpäivänä täydennystä mun pieneen hajuvesikokoelmaan ! Olisitte nähny mun ilmeen ja kuullu mun henkäsyn (ja nähny mustelman mikä Irkun käteen tuli kun puristin sen kättä niin kovaa ku raahasin sen mukana kicksiin kattomaan tota..) kun Irkku pahaa aavistamatta hihkas et hei tuollahan on se Bieberin uus hajuvesi. 

Alemmassa kuvassa päällimmäisenä uus neule, jonka ostin ennen iskoa (sen voi alemmista postauksista bongata mun päältä), ja kolme kangasta mistä olis tarkotus tulla mekkoja tän viikon aikana. Oonko ees varhaismummoontunu, lempparikauppa missä hengaan aina on Eurokangas ja sinnekkin tuhlasin 60 euroo ku viime käynnillä vähän innostuin. Mut sit ku ajattelee, ni noista kankaista saa vähintään kolme mekkoo ja se ei todellakaan oo paljoo ihan juhlamekoiks käyvistä mekoista... Lisäks nauratti ku Santeri tartti kuminauhaa sen reppuun ni se kysy mult et 'hei onks niis sun kaupois tälläst kuminauhaa' ja mun kaupoilla se tarkotti jotain tilpehöörikauppaa, eli ainakin Lahen tapauksessa Neppinappia. Mistä lähtien mun entisen kässänopen lempikaupasta on tullut 'mun kauppa'..

Ihanaa hiihtolomaa niille joilla se alko ja tsemppiä niille joilla se loppuu ! 

3 kommenttia:

  1. Miltä toi justin bieberin girlfriend tuoksuu? purkki näyttää ainaki melko... erikoiselta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä hyvältä, ja on se santerinki lemppari :D

      Poista
  2. Ihania kuvia sulla <33 Mukavan olonen blogi!!

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista