12/06/2012

Sua on kiva katella, paitsi sun nenä on ihan ruvella

DSC_1244DSC_1248

Itsenäisyyspäivän siivousprojekti ! Aamulla iski kauhee halu siivota kaikki kaapit ja laatikot läpi, ja pakkohan se sit oli. Oon aika outo koska mun mielest siivoominen ja tavaroidenjärjestely on oikeesti hauskaa :D Tänään oltiin sairaalassa kattomassa pappaa ja sen jälkeen mentiin mummille syömään ja sain mummilta ihanat villasukat ! Oon käyttäny kolmet edelliset ihan puhki parissa viikossa, mua ei ikinä nää ilman villasukkia. Sit äskön katoin linnanjuhlia, Cheek oli komeena tuitui <3 Mun lempparipuku oli yhen kokoomuslaisen vaaleenlila puku, se oli upee ! Nii ja eilen oli ehkä jäätävin tilanne reeneissä kun yks 'pikkune' (ala-astelainen tyttö) sano mulle et: 'Sua on kiva katella, paitsi et sun nenä on ihan ruvella'. Kiitos tästä, vähän nauratti :D

Huomenna meen kattoo mm. Astetta ja Brädiä kasisalille, sieltä sit Santerille yöks ja sunnuntaina laivalle ! Oon haaveillu jo pitkää et pääsisin ruotsii, en tiä miks mut yhtäkkii oon alkanu fanittaa ruotsii oikee kunnol. Mut siitä sitte ensviikolla luvassa postausta, budjetti on tosi pieni eli kunnollista ostospostausta tuskin syntyy mut muuten sit kuvia ruotsista.

Mites teijän itsenäisyyspäivä ?

3 kommenttia:

  1. Tosi hienon siivousprojektin oot tehny! :) Mun itsenäisyyspäivään kuulu kans linnanjuhlat joissa Cheek oli tosiaan erittäin komeena, voi että♥ Sen lisäks leivoin maailman parhaan glögijuustokakun ja joulutorttuja :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi12/07/2012

    mä rakastan sun tapas kirjottaa ! :D tätä on niin kiva lukea ja tää ulkoasuki on ihana ja öäöäö ♥ täydellinen blogi :) liityn lukijaksi !

    VastaaPoista
  3. Ihan superkiva blogi, ja toi banneri on ihana! :) Olis kiva jos kävisit kattoos mun ja kaverini yhteisen blogin :

    http://nennandmaija.blogspot.fi/

    VastaaPoista