8/26/2012

sairastaminen on nössöille !

Oonko ainoo jota vituttaa suuresti olla kipee ? Tukehun tähän kuukauden kestäneeseen yskään, silmät punasena päänsärystä ja huonosti nukutusta yöstä, nenä ihan punasena niistämisestä ja kauhee lagiminen. Kuka on päättäny et pitää olla joku syysflunssa ?!

Tietty oon joku perussuomalainen juntti joka pärjää ilman lääkärin diagnoosia nuhasta, vaikka ei tää mun yskä enää ihan normaalia oo. No enivei yskänlääke ei oo ikinä auttanu yhtään ketään, ja buranan suurkuluttajana voisin vaikka hautautua sadan villatakin, kaulaliinan ja viltin alle kattomaan piirrettyjä, mut ei sekään käy koska kipeenä makaaminen on nössöille !

Mun mielestä oikeesti vaan nyhveröt sairastaa, mullon terveet elämäntavat ja peruskunto, joten ei mun pitäis sairastuu tämmöseen kuolemantautiin. Kuin säälittävää niistellä ja nysvätä sängynpohjalla pakosta, kun vois mennä kaverille ja ihan muutenvaan nysvätä sängynpohjalla ja pitää Frenditmaratooni.

Sit tää mun saamattomuus aina kipeenä: kun vihdoin sais asioita tehtyä, kun kipeys estää menemiset niin ei vaan onnistu. Emmä ny jaksa mitään koulutöitä tehdä, kun oon niin kipee ja raasu ressukka ettei siitä tulis mitään. Mielummin hengaan villasukat jalassa (no ok ainahan mää) ja istun koneella ihan turhaan. Ei, emmä voi siivoilla, mää mielummin vittuilen ja jaan mun huonoo oloo muillekkin, ja jälkeenpäin kaduttaa.

Kaikist kivointa on huomenna aamulla lähtee aamuviimassa juoksenteleen liikkatunnille pallon perässä, kylmähien ja vilun vallatessa sit mietin et oliko taas järkeä väkisin hankkia se keuhkokuume..

NO SELVÄ SITTE, OLLAAN KIPEITÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti