7/31/2012

Himoshoppaajan salaiset unelmat

Mullon ihan hirveesti kaikkia noloja ja hulluja unelmia, ja aattelin et palatte halusta kuulla ne !

Oon aina ihan hirveesti halunnu johonki tositv-ohjelmaan. Amazing race olis ykkösenä, mut tää kaatuu siihen et oon ite niin tyhmä et tippuisin heti. Joten, tarviin itteeni viisaamman parin joka hoitaa kaikki ne älyä vaativat jutut. MUTTA se on just se ongelma, ei kukaa vähänkää viisaampi nyt mun kans haluis reissata :D Toinen olis selviytyjät, haluun testata et pärjäisinkö ilman elektroniikkaa ja muita perustarpeita. Tää kaatuu siihen, et mulle ei maistu riisi päivää pidempää ja se ruokamäärä mitä ne saa ni vastaa viidesosaa mun yhestä päivän ateriasta. Lisäks kala on kaveri, ei sapuska..

Kuka on kattonu MTV:ltä sitä Disaster Date- ohjelmaa ? KUIN SIISTII OLIS, JOS JOKU KAVERI TEKIS MULLE SEMMOSEN PIKKUJEKUN ! Eli päätyisin treffeille jonkun nenää kaivavan hikinörtin kans, oujee ! Kokemus se olis seki, ja eräs suomen viisaimmist on sanonu et virheist oppii ja kokemust karttuu.

Jos en olis näin viisas, polttaisin tupakkaa ihan vaan sen takia et voisin 'hiisata böllii amiskyykys'. Ehkä siisteintä ikinä ? Mut ei, sekään ei käy. Ees kerran ku saisin pitää böllii etusormen ja peukalon välis ja olla niin amis et oksat pois..

Ootteko huomannu ne pikkuvasarat bussin seinis ? (Älkää ihmetelkö jos ette, kuulin et mun poikaystävän kaveri pöllii ne aina ku se on bussis.. täh ?) Kuin upeeta olis joutua tavallisena aamuna bussionnettomuuteen ! Joku sellai kevyt, et bussi vaa liukastuis ja vähä rupeis heittelehtii ja lopulta päätyis ojaa semmosee asentoo et ovet ja kattoikkuna olis maata vasten, ja ainoo keino päästä ulos olis kopauttaa pikkupikkuvasaralla toisenpuolen ikkuna säpäleiks. JA MÄÄ SAISIN KUNNIAN ! Vähä myöhästyis sit koulusta ja olis sit niin kingi ku sanois et joo, mää olin siinä bussiäksidentissä aamulla, varmaa luitte siit.

Nojoo, on mulla ihan oikeitaki unelmia.. Mut nyt haluun kuulla teijän sekopäisimmät unelmat tai salaiset pikkutoiveet jota haudotte :D antaa palaa !

7 kommenttia:

  1. Anonyymi7/31/2012

    repesin huutonauruun tolle vikalle:D:D:D muut on ihan paniikis sit sää siel sillee "DON'T WORRY I'LL SAVE YOUU!!" ja sellanen superman musa taustalla:D:D:D

    VastaaPoista
  2. NIMENOMAA ! :D kuin hianoo olis..

    VastaaPoista
  3. Anonyymi8/02/2012

    kelaa jos ei sitä vasaraa oiskaan just sillä hetkellä ku joku on pölliny :OOO

    VastaaPoista
  4. Nii muute.. Ehkä määki pöllin mulle oman jota aina kannan mukana iha vaa varmuuden vuoks (:

    VastaaPoista
  5. Hahhah, voi eikää ihania noi sun unelmat! :D:D Jään seurailee sun blogia, kähän säki kattoo ees mun? :)
    you-liveonlyonce.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Mäki oon aina halunnu tehä ton tupakointijutun :D SE OIS NIIN SIIIIIIIISTIII....

    VastaaPoista